Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

i apprEciatE u!!! ;)

Thursday, November 3, 2011

My Nuffnang Story


saya baru dengan nuffnang..(nak kata baru sangat tu tak laa..tapi earning i so slow tau..mencik!!)

jeles i bace citer blogger otai macam ceera ni..
baru joint bape bulan dah dapat seratus lebey..sekarang apatah lagi..mungkin sebab readers dia ramai kot..tak macam saya..sape la yang tau kewujudan blog ni kan..huhu
anyway, dari ceera ni jugakla saya jadi tekun nak berblog..sebab duk baca-baca event dia ngan nuffnang ni..syok sangat kot..sambil joint event FREE sambil dapat duit..pun FREE..tak ke mengundang JELES?hehe
takdela jeles pun, dah rezeki dia..saya jugak banyak belajar ngan dia sebab dia rajin tulis tutorial..
eh, ini bukan special write to ceera..nanti-nantila..sebab memang teringin nak buat satu entry khas untuk dia sebab sekarang saya bukan takat baca blog dia. malah kakak (vp) ngan adik (sepet) dia jugee

saya TERINGIN sangat nak joint aktiviti macam blogger hebat dapat tuu..
tapi dari pembacaan saya,  event-event nuffnang banyak kat KL dan blogger hebat juga semua macam dari sana jek.. (baca: blogger hebat yang saya maksudkan adalah seperti ceera, vp, vivy, haniszalikha, shielashower, maria elena, cik epal..sebab dorang ni je blogger fevret i pon..hehe)
but unfortunately, i am now at PENANG..ada ka event nuffnang kat sini?takkan cek nak kena pi sana..adoiyaaii

BEST woo event-event yang nuffnang buat..contoh yang maam saya baca kat blog ceera tula..siap ada pi rumah anak yatim lagi dan paling best bila dorang dapat rasa menu baru kat pizza hut..isk..kagum rasa..

pastu, keAKRABan dorang pun sangatla terserlah..yela dah banyak kali pi event sesama kan..harusla dah boleh mesra..event nuffnang plak semua best-best..so dorang dapat ENJOY SAMA-SAMA yang mengundang sedikit kejelesan di hati ini..wakaka

sebenanye banyak kali gak saya dapat emel dari nuffnang yang suh buat entry pasal sekian-sekian kan..tapi saya adalah macam di tahap otak tepu taktau pikir nak tulis apa..yang terbaru yang pasal kamera tu..teringinnya nak tulis..tapi sebab macam tak cukup bahan..so terlepas la peluang..isk-isk!!

akhir kata, walopun saya tau, saya menulis ini ibarat syok sendiri tapi tak salah mencuba kan?? ;)

kalo korang nak tau, saya menulis ini semua adalah bersempena 
Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 
yang akan berlangsung pada 16 Disember 2011 di Putrajaya Marriott. 
blogger dari banyak negara pun dapat invitation ni tau..hebat YO!!

saya adalah BERANGAN UNTUK DAPAT JEMPUTAN tersebut..hahaha

ohye, lupa plak:

Come 16 December 2011, 500 bloggers from around the Asia-Pacific region will flock to Kuala Lumpur, Malaysia for the Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 in Putrajaya Marriott. The Awards aims to not only honour the region's best bloggers, but also to bring together blogger communities from across Asia-Pacific. The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards is brought to you by Volkswagen Malaysia and Putrajaya Marriott.

kepada nuffnang, sila pilih saya

muka penuh pengharapan..hehe
senyum ada makna


No comments:

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Labels

:: sharing is caring :: (188) ~ hoBi aku ~ (6) ~ wedding ~ (1) ♥my new journey♥ (155) 1-6bulan (3) aiskrim (1) aktiviti laki bini (30) aktiviti sekeluarga (2) along n ilham (12) anak (37) aqiqah (4) artis (3) atuk (1) audit team yg best (3) baby (6) baby carrier (1) baju raya (2) bandung (3) bbcreamsqb (1) berangans (1) birthday (6) bisnesadikberadik (2) budak (5) business is business (17) carrier (1) cleansersqb (1) comel (3) contest (1) crochet (7) crosstich (1) cuti-cuti (14) dapur elektrik (1) dinner (1) DIY (2) doa (2) dryer machine (1) electrolux (2) emo xtentu pasal (#_#) (20) encik suami (11) ho (1) how i wish i can get this ^_^ (9) ibu-anak (5) impian (4) ISLAM agamaku. (14) jahit menjahit (5) Jai's family vacation (1) jaikitofamily (2) jaikitoteam (2) just for FUN (19) kawan (1) kayuh itik (1) kediaman (1) kelakar (2) keluargaFAIZAL (26) keluargaku (52) kenduri kendara (12) kereta idaman (1) kerja (2) kesihatan anak (6) Lazada (1) lebiu anak-anak (3) lelong (1) lenovo (1) makan (16) mamayangbuat (2) manik (6) masak (9) masksqb (1) me (6) melaka (2) membebel (3) merepek meraban ;) (80) mimpi (2) muka (2) niece (1) nile (1) nuffnang (5) nurulJANNAHalisya (12) nurulKHAYRAsafiyyah (1) nurulQISYAdamia (67) online (2) opah (1) opishh (3) padang besar (3) parenthood (24) pelik (1) pengalaman (1) peraduan (2) photoshoot (3) pregnancy journey (14) ralat (3) ramadhan (1) raya (4) recommended! (2) resepi (2) resepi mereka (3) rezeki (1) risau (2) rumah (2) sakit (3) samsung (1) saya jual (1) semangat (3) seqybeauty (1) sesaje (80) shopping (21) SimaFairulWedding (2) skincaresqb (1) sqb (1) Stroller (1) susu (1) sweet cherry (1) syukur (25) tak suke. (4) taman tasik taiping (1) teka teki (1) teladan dan pedoman (32) teratakfaizalhasidah (2) teratakFS (1) teringin (1) theNuruls (5) tidur (2) TIPS (4) TOUCHing (4) tragedi (6) tudung (16) tutorial (1) tutorial handphone (1) tutorial printscreen (1) twins stroller (1) VCOA (4) wahai hati (1) wishes (3) zalora (2)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...