Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

i apprEciatE u!!! ;)

Thursday, January 7, 2010

crosstich


Semalam nor hasidah alwi melakukan perkara yg sia2..ade ke buat crosstich tp xnak refer kertas tu, konon2 terer nak tgk jahitan sebelum (imagine mcm pantulan dari cermin je)..sambil jahit, mata tgk tv..tgn sambil2 bermesej..mulut duk mkn jagung rebus..last2 elok nak matikan benang (normal things to do when u finish ur sewing) baru pasan yg jahitan tu salah..kah3..kena bukak balik la jawabnyeeeeeeeee…hahahaha


bagi korang2 yg xfamiliar dgn crosstich n xfhm ape aku tulih..ini ada bantuan gambar..aku snap pic ni last week..means skang da byk la aku jahit..yg salah semalam tang bulatan dan tanda X tu..sepatutnya samela wlo aku xtgk kertas rujukan tu..aku stil bley buat tp dgn guna imaginasi la..last2 silap..haiya!!!



xpe..aku yakin crosstich ni akan siap juge dlm bulan january nih!!ini bg mbuktikan yg AZAM thn baru aku bukan azam kosong..ngeh2


*aku tau aku dah OK bila mood hobi aku dtg semula..thanx to him n also his gf sebab avoid me..so it easier to me to 4get him from my life..but it doesnt mean 4GET n 4GIVE ok!! n vice versa


No comments:

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Labels

:: sharing is caring :: (188) ~ hoBi aku ~ (6) ~ wedding ~ (1) ♥my new journey♥ (155) 1-6bulan (3) aiskrim (1) aktiviti laki bini (30) aktiviti sekeluarga (2) along n ilham (12) anak (37) aqiqah (4) artis (3) atuk (1) audit team yg best (3) baby (6) baby carrier (1) baju raya (2) bandung (3) bbcreamsqb (1) berangans (1) birthday (6) bisnesadikberadik (2) budak (5) business is business (17) carrier (1) cleansersqb (1) comel (3) contest (1) crochet (7) crosstich (1) cuti-cuti (14) dapur elektrik (1) dinner (1) DIY (2) doa (2) dryer machine (1) electrolux (2) emo xtentu pasal (#_#) (20) encik suami (11) ho (1) how i wish i can get this ^_^ (9) ibu-anak (5) impian (4) ISLAM agamaku. (14) jahit menjahit (5) Jai's family vacation (1) jaikitofamily (2) jaikitoteam (2) just for FUN (19) kawan (1) kayuh itik (1) kediaman (1) kelakar (2) keluargaFAIZAL (26) keluargaku (52) kenduri kendara (12) kereta idaman (1) kerja (2) kesihatan anak (6) Lazada (1) lebiu anak-anak (3) lelong (1) lenovo (1) makan (16) mamayangbuat (2) manik (6) masak (9) masksqb (1) me (6) melaka (2) membebel (3) merepek meraban ;) (80) mimpi (2) muka (2) niece (1) nile (1) nuffnang (5) nurulJANNAHalisya (12) nurulKHAYRAsafiyyah (1) nurulQISYAdamia (67) online (2) opah (1) opishh (3) padang besar (3) parenthood (24) pelik (1) pengalaman (1) peraduan (2) photoshoot (3) pregnancy journey (14) ralat (3) ramadhan (1) raya (4) recommended! (2) resepi (2) resepi mereka (3) rezeki (1) risau (2) rumah (2) sakit (3) samsung (1) saya jual (1) semangat (3) seqybeauty (1) sesaje (80) shopping (21) SimaFairulWedding (2) skincaresqb (1) sqb (1) Stroller (1) susu (1) sweet cherry (1) syukur (25) tak suke. (4) taman tasik taiping (1) teka teki (1) teladan dan pedoman (32) teratakfaizalhasidah (2) teratakFS (1) teringin (1) theNuruls (5) tidur (2) TIPS (4) TOUCHing (4) tragedi (6) tudung (16) tutorial (1) tutorial handphone (1) tutorial printscreen (1) twins stroller (1) VCOA (4) wahai hati (1) wishes (3) zalora (2)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...