Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

i apprEciatE u!!! ;)

Tuesday, March 29, 2011

DENGAN INI SAYA MENGISYHTIHARKAN……..

Isytiharkan apala ni kan..
Tapi before bagitahu ape yang nak diisytiharkan, saya nak story sket pasal BLOG-BLOG YANG SAYA SUKA BACA KATEGORI BUKAN ARTIS ^_~”
Her blog is categories as must read blog…she is my Uni’s fren…memang suka sangat baca blog dia neyh.rajin update…she knew how to attract people, how to encourage people and it is all due to her effort to convince people to joint her business!! Cool rite? Bagus weyh,muda muda dah ada semangat meniaga and semangat financial freedom..Me also interested to joint but got some obstructions...sory dear  ;’( tapi untuk sesiapa berminat dan berkemampuan dari segi segala aspek, bolehlah joint dia… dia akan sedia membantu..boleh klik kat nama dia tu sebab saya dah letakkan link.. dia ni siap dah buat bisnes tu fulltime (nak tau bisnes apa?view la blog dia..hehe),so don’t worry tau..memang dia akan tolong punya ;)
Saya ada ceritakan sedikit pasal dia ni kat entry sebelum ni… dengan dia ni saya memang tak pernah sembang pun..tapi kenal muka. Blog dia ni general..dia cerita pasal apa apa je yang berlaku dalam hidup dia..segala aktiviti dia. Dan saya suka cara dia elaborate story dia, attractive okhey… I loikeee ^_^
Dia ni lawyer kat ofis lama saya..Kartika and Co. dia banyak cerita pasal her princess- ZARA… cara dia cerita plak KELAKOR ok..haha..sungguh cumils budak itu… mak dia pon cumil jugak
Satu matrix dan satu U dengan saya.. tapi honestly, tak penah mesra pun dengan dia..setakat jumpa senyum senyum je kot.. pon best gak baca blog dia.. very da slumber..ROCK!!! (“,)V
kakROSMAH a.k.a. DATIN (gelaran dari jLo)
akak ni adalah kawan sepejabat saya dulu..dua tempat kami kerja bersama..so saya baca blog dia sebab nak tau kisah terkini dia lah..sekarang ni dia dalam confinement anak kedua nya Muhammad Emir Ilham yang baru je lahir hari Jumaat lepas 25/03/2011 (if im not mistaken laa)
nah..ini gambar Emir ;))



ini kawan sekolah+uni umi(my dearest sista)…blog dia banyak cerita pasal life dia as a wife,mum and paling best sebab dia meniaga online..inspired weyh..winkwink…hehe

ok,ini ada lagi dua blog yang saya berminat nak baca tapi dorang jarang update T__T
babe, pls do update on your pregnancy journey… I nak tau..huhu..
Si mama Ashraf ni takde pon nak update cerita anak dia pon.. sayang dik..kalo Tasha cerita kat blog, nanti ashraf dah besar and boleh baca, mesti dia bangga ngan usaha mama dia untuk bercerita pasal dia kat blog.. dah taktau nak update apa, atleast cerita la pasal Ashraf ok ;)



Ok







Nah ini dia PENGISYTIHARAN itu



Dengan ini






Secara rasminya



Saya isytiharkan.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saya dah pun
.
.
.
.
.
.
.
.
register as you guys’ follower



hahaha
dah lama baca baca blog korang tapi tak register jadi follower pon
asik jadi silent reader je..lupa wei..ahaks

ok,settle ISYTIHAR
*im ur supporter*
ChaiyokChaiyok!!!
notes: cuba kira bape kali isytihar ditaip?hehe

No comments:

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Labels

:: sharing is caring :: (188) ~ hoBi aku ~ (6) ~ wedding ~ (1) ♥my new journey♥ (155) 1-6bulan (3) aiskrim (1) aktiviti laki bini (30) aktiviti sekeluarga (2) along n ilham (12) anak (37) aqiqah (4) artis (3) atuk (1) audit team yg best (3) baby (6) baby carrier (1) baju raya (2) bandung (3) bbcreamsqb (1) berangans (1) birthday (6) bisnesadikberadik (2) budak (5) business is business (17) carrier (1) cleansersqb (1) comel (3) contest (1) crochet (7) crosstich (1) cuti-cuti (14) dapur elektrik (1) dinner (1) DIY (2) doa (2) dryer machine (1) electrolux (2) emo xtentu pasal (#_#) (20) encik suami (11) ho (1) how i wish i can get this ^_^ (9) ibu-anak (5) impian (4) ISLAM agamaku. (14) jahit menjahit (5) Jai's family vacation (1) jaikitofamily (2) jaikitoteam (2) just for FUN (19) kawan (1) kayuh itik (1) kediaman (1) kelakar (2) keluargaFAIZAL (26) keluargaku (52) kenduri kendara (12) kereta idaman (1) kerja (2) kesihatan anak (6) Lazada (1) lebiu anak-anak (3) lelong (1) lenovo (1) makan (16) mamayangbuat (2) manik (6) masak (9) masksqb (1) me (6) melaka (2) membebel (3) merepek meraban ;) (80) mimpi (2) muka (2) niece (1) nile (1) nuffnang (5) nurulJANNAHalisya (12) nurulKHAYRAsafiyyah (1) nurulQISYAdamia (67) online (2) opah (1) opishh (3) padang besar (3) parenthood (24) pelik (1) pengalaman (1) peraduan (2) photoshoot (3) pregnancy journey (14) ralat (3) ramadhan (1) raya (4) recommended! (2) resepi (2) resepi mereka (3) rezeki (1) risau (2) rumah (2) sakit (3) samsung (1) saya jual (1) semangat (3) seqybeauty (1) sesaje (80) shopping (21) SimaFairulWedding (2) skincaresqb (1) sqb (1) Stroller (1) susu (1) sweet cherry (1) syukur (25) tak suke. (4) taman tasik taiping (1) teka teki (1) teladan dan pedoman (32) teratakfaizalhasidah (2) teratakFS (1) teringin (1) theNuruls (5) tidur (2) TIPS (4) TOUCHing (4) tragedi (6) tudung (16) tutorial (1) tutorial handphone (1) tutorial printscreen (1) twins stroller (1) VCOA (4) wahai hati (1) wishes (3) zalora (2)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...