Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

i apprEciatE u!!! ;)

Tuesday, September 20, 2011

blog saye :P

perihal blog.
saya start create blog ni tahun 2008 kalo tak salah.
memula create tu tanpa motif pun sbenanye..main bedal jek.
takde rase sebab nak share feeling-feeling yang ada pun. taktau pun boleh generate pasif income dari blog ni pun..sesaje create tanpa motif tertentu.
tapi dulu memang jarang gilos diupdate..dan tak payah la korang nak try-try godek post-post yang lepas sebab ayatnya macam kanak-kanak ribena jek. sungguh tak matang. lagipun banyak post lepas saya dah delete or unpublish atas sebab-sebab tertentu. sebab tu kadang kalo ada la antara korang yang try nak klik link yang dekat LinkWithin tu tak dapat link pun ke entry berkenaan..betul nggak??

dulu saya gila fesbuk..
kalo tak update pape pun stil suke bukak fesbuk (opis lame xblock fesbuk)
tapi skang..since opis skang block fesbuk..terpaksalah saye layan blog (cewahhh..TERPAKSA konon)

sekarang bila dah aktif balik blog ni (saya aktif sebab fesbuk dah kena block dan saya nak cari entertainment sket sebab saya akan mengantuk gilos kalo duk ngadap keje jek)
tapi salunya saya aktif baca blog orang je kot (wpon tak tinggal jejak)
sekarang baru tau wujud nama-nama gah dalam dunia blog nih..
baru tau keindahan blog.
baru tau blog ni bley buat income gak (baru create nuffnang :P)

baikla..sekarang kegilaan saya bertambah bila nampak total page view saya dah mencecah SEPLOH RIBU..waaaahhh..bangga!

izinkan saya riak sebentar  ^_^
 ok, berkenaan follower..saya tak kisah follower saya tak ramai..sebab seperti yang saya kata tadi, saya malas bw sambil tinggal jejak..malas bw sambil follow dan pesan suruh orang follow balik..tapi kalo ada orang berbuat begitu pada saya, insya'Allah saya follow dia balik..(budiman tak?kehkehkeh)

ok sekian.

tapi nak update sket..hari ahad lepas (18/9/2011) saya dah try menu pizza hut yang baru tu --> chunky loaded. sebab terpengaruh  dengan abang nara, ceeramoon dan vivy proud duck tuuu (dorang best la sebab makan free..jelesh!!)

saya adalah jarang sesangat pergi pizza (saya suka mcD dan kfc)

hanya order pizza berkenaan semata-mata dan milo ais (save bajet kate ko) :P
komen : rasa boleh tahan..tapi service charge adalah sangat keterlaluan..sekian.

No comments:

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Labels

:: sharing is caring :: (188) ~ hoBi aku ~ (6) ~ wedding ~ (1) ♥my new journey♥ (155) 1-6bulan (3) aiskrim (1) aktiviti laki bini (30) aktiviti sekeluarga (2) along n ilham (12) anak (37) aqiqah (4) artis (3) atuk (1) audit team yg best (3) baby (6) baby carrier (1) baju raya (2) bandung (3) bbcreamsqb (1) berangans (1) birthday (6) bisnesadikberadik (2) budak (5) business is business (17) carrier (1) cleansersqb (1) comel (3) contest (1) crochet (7) crosstich (1) cuti-cuti (14) dapur elektrik (1) dinner (1) DIY (2) doa (2) dryer machine (1) electrolux (2) emo xtentu pasal (#_#) (20) encik suami (11) ho (1) how i wish i can get this ^_^ (9) ibu-anak (5) impian (4) ISLAM agamaku. (14) jahit menjahit (5) Jai's family vacation (1) jaikitofamily (2) jaikitoteam (2) just for FUN (19) kawan (1) kayuh itik (1) kediaman (1) kelakar (2) keluargaFAIZAL (26) keluargaku (52) kenduri kendara (12) kereta idaman (1) kerja (2) kesihatan anak (6) Lazada (1) lebiu anak-anak (3) lelong (1) lenovo (1) makan (16) mamayangbuat (2) manik (6) masak (9) masksqb (1) me (6) melaka (2) membebel (3) merepek meraban ;) (80) mimpi (2) muka (2) niece (1) nile (1) nuffnang (5) nurulJANNAHalisya (12) nurulKHAYRAsafiyyah (1) nurulQISYAdamia (67) online (2) opah (1) opishh (3) padang besar (3) parenthood (24) pelik (1) pengalaman (1) peraduan (2) photoshoot (3) pregnancy journey (14) ralat (3) ramadhan (1) raya (4) recommended! (2) resepi (2) resepi mereka (3) rezeki (1) risau (2) rumah (2) sakit (3) samsung (1) saya jual (1) semangat (3) seqybeauty (1) sesaje (80) shopping (21) SimaFairulWedding (2) skincaresqb (1) sqb (1) Stroller (1) susu (1) sweet cherry (1) syukur (25) tak suke. (4) taman tasik taiping (1) teka teki (1) teladan dan pedoman (32) teratakfaizalhasidah (2) teratakFS (1) teringin (1) theNuruls (5) tidur (2) TIPS (4) TOUCHing (4) tragedi (6) tudung (16) tutorial (1) tutorial handphone (1) tutorial printscreen (1) twins stroller (1) VCOA (4) wahai hati (1) wishes (3) zalora (2)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...