Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

i apprEciatE u!!! ;)

Thursday, October 6, 2011

:: atas permintaan ::

atas permintaan.
ada yang bertanya tentang harga TUDUNG BAWAL DUA TONA yang saya jual ni tapi beserta manik-manik.
ok ye kawan-kawan, kakak-kakak, adik-adik...
harganya begini:
harga TUDUNG sahaja = RM12 /sehelai (haruslah beli beserta tudung kannn..hehe)
CAMPUR
harga pattern manik (mengikut pattern dan jumlah manik yang digunakan)
saya tunjukkan contoh yee ;)

1) manik juntaian kasih
sama macam MANIK SUSUNAN MESRA (gambar no.2)
bezanya ada manik besar selang-selang
manik selang-selang tu bley request nak yang size apa, warna apa (sebab banyak jenis manik di pasaran sekarang)
kalau yang sejibik macam kat tudung saya ni harga dia adalah RM10+RM8
so TOTAL RM30
ini adalah gambar secara terperinci (guna paint jer)
bley request warna manik
untuk gambar saya lukis ini saya letak warna campur-campur  untuk basiz dia tu
tapi untuk tudung real warna coklat di atas saya jahit satu warna je iaitu coklat
(harap faham huraian saya ini..hehe)

2) manik susunan mesra
ini yang paling common..paling mudah..paling praktikal
RM10 sahaj di cas untuk manik
so TOTAL RM22
*manik berbentuk diamond okhey*
-in details-
boleh nampak kan bentuk dia adalah bentuk diamond
gambar tudung purple di atas memang menunjukkan yang saya jahit manik berselang warna ;)

3) bunga sisipan anggun
abaikan molot muncung itu :p
ini adalah BUKAN MANIK
sangat susah untuk dijahit..harap takde permintaan untuk design ini (ada ke patut? :p)
tapi kalau nak jugak saya cas agak mahal *memandangkan bunga reben juga mahal*
RM15 untuk design ini
so TOTAL RM27

ini adalh susunan bunga untuk design BUNGA SISIPAN ANGGUN ini
4) manik sisipan mutiara
yang ni cuma pernah dijahit pada tudung kawan kalau tak silap
design ini agak simple dah manik berselang (maksudnya akan ada jugak selangan jahitan tepi kosong tuu)
RM10 untuk manik
so TOTAL RM22

*semua harga yang dipaparkan tidak termasuk postage*
*tetapi semua harga adalah termasuk upah menjahit* ye sangat murah saya ambil upah -itu pun kalau anda tahu harga pasaran manik ;)
*kualiti jahitan dijamin 100%* sebab setakat ni manik saya jahit tak pernah terburai jatuh walaupun menggunakan mesin basuh ;)
*boleh request warna manik*

p/s: cepat..sesape yang nak order tudung masih sempat..sebab takut nanti warna yang anda mahu itu takde dlam list order pulak kannn..hehe
kalau ada design lain yang diingini, jangan malu jangan segan untuk request ye..insya'Allah kalau saya mampu jahitkan saya akan jahit ;)
anything, pls do email/ym me at nalsweet@yahoo.com

No comments:

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Labels

:: sharing is caring :: (188) ~ hoBi aku ~ (6) ~ wedding ~ (1) ♥my new journey♥ (155) 1-6bulan (3) aiskrim (1) aktiviti laki bini (30) aktiviti sekeluarga (2) along n ilham (12) anak (37) aqiqah (4) artis (3) atuk (1) audit team yg best (3) baby (6) baby carrier (1) baju raya (2) bandung (3) bbcreamsqb (1) berangans (1) birthday (6) bisnesadikberadik (2) budak (5) business is business (17) carrier (1) cleansersqb (1) comel (3) contest (1) crochet (7) crosstich (1) cuti-cuti (14) dapur elektrik (1) dinner (1) DIY (2) doa (2) dryer machine (1) electrolux (2) emo xtentu pasal (#_#) (20) encik suami (11) ho (1) how i wish i can get this ^_^ (9) ibu-anak (5) impian (4) ISLAM agamaku. (14) jahit menjahit (5) Jai's family vacation (1) jaikitofamily (2) jaikitoteam (2) just for FUN (19) kawan (1) kayuh itik (1) kediaman (1) kelakar (2) keluargaFAIZAL (26) keluargaku (52) kenduri kendara (12) kereta idaman (1) kerja (2) kesihatan anak (6) Lazada (1) lebiu anak-anak (3) lelong (1) lenovo (1) makan (16) mamayangbuat (2) manik (6) masak (9) masksqb (1) me (6) melaka (2) membebel (3) merepek meraban ;) (80) mimpi (2) muka (2) niece (1) nile (1) nuffnang (5) nurulJANNAHalisya (12) nurulKHAYRAsafiyyah (1) nurulQISYAdamia (67) online (2) opah (1) opishh (3) padang besar (3) parenthood (24) pelik (1) pengalaman (1) peraduan (2) photoshoot (3) pregnancy journey (14) ralat (3) ramadhan (1) raya (4) recommended! (2) resepi (2) resepi mereka (3) rezeki (1) risau (2) rumah (2) sakit (3) samsung (1) saya jual (1) semangat (3) seqybeauty (1) sesaje (80) shopping (21) SimaFairulWedding (2) skincaresqb (1) sqb (1) Stroller (1) susu (1) sweet cherry (1) syukur (25) tak suke. (4) taman tasik taiping (1) teka teki (1) teladan dan pedoman (32) teratakfaizalhasidah (2) teratakFS (1) teringin (1) theNuruls (5) tidur (2) TIPS (4) TOUCHing (4) tragedi (6) tudung (16) tutorial (1) tutorial handphone (1) tutorial printscreen (1) twins stroller (1) VCOA (4) wahai hati (1) wishes (3) zalora (2)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...