Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

i apprEciatE u!!! ;)

Thursday, July 23, 2015

Produk Seqy Beauty

Bismillah..


Update kali ni berkisarkan PRODUK SEQY BEAUTY.
Pasal saya adalah agent / ejen untuk PRODUK SEQY BEAUTY.
Pasal saya juga pengguna PRODUK SEQY BEAUTY.
Pasal saya gerenti pengguna lain jugak cintakan PRODUK SEQY BEAUTY.


sekian.



hehehe..


Sebenarnya dah agak lama (dalam 2bulan) saya start menjual PRODUK SEQY BEAUTY ni.
Tapi baru hari ni mai feel nak update kat blog.. Hope pasni will update more frequent here.
Kat IG dan FB dah beberapa kali promote dah.
Syukur ada permintaan.

Yela... Kan dah kata PRODUK SEQY BEAUTY produk yang best.

Ok la, apa yang ada dalam PRODUK SEQY BEAUTY ni?

The first product that they produced is BBCREAM. Sumpah, produk ni sangat best!
This is from my honest view because I am 1 of the satisfied user!
Disebabkan BBCREAM ni la saya beranikan diri mendaftar sebagai ejen.
Alhamdulillah.
3 warna BBC. fair, natural, brown..
saya pakai natural!!

then ada apa lagi dalam PRODUK SEQY BEAUTY ni?

saya promote yang best je dulu..hahaha
sebenar semua pun best.. tapi ikut kekerapan saya pakai..saya pilih MASK jadi no. 2

nah..siap harga dan fungsi lagi..
mabeles mask ever!!
boleh pakai sambil gerak muka..tu point paling best!

then ada SET SKINCARE jugak..
yang terdiri daripada CLEANSER, TONER, SERUM dan DAY&NIGHT CREAM.
sangat la best!


oh ya.,CLEANSER tu ada dijual dalam bentuk loose pack..
jual dia je..
toner, cream and serum belum ada jual asing.

ok la..nanti-nanti saya brief each and every one PRODUK SEQY BEAUTY ni tau..
nak pi makan dulu..
tatatatatatata

No comments:

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Labels

:: sharing is caring :: (188) ~ hoBi aku ~ (6) ~ wedding ~ (1) ♥my new journey♥ (155) 1-6bulan (3) aiskrim (1) aktiviti laki bini (30) aktiviti sekeluarga (2) along n ilham (12) anak (37) aqiqah (4) artis (3) atuk (1) audit team yg best (3) baby (6) baby carrier (1) baju raya (2) bandung (3) bbcreamsqb (1) berangans (1) birthday (6) bisnesadikberadik (2) budak (5) business is business (17) carrier (1) cleansersqb (1) comel (3) contest (1) crochet (7) crosstich (1) cuti-cuti (14) dapur elektrik (1) dinner (1) DIY (2) doa (2) dryer machine (1) electrolux (2) emo xtentu pasal (#_#) (20) encik suami (11) ho (1) how i wish i can get this ^_^ (9) ibu-anak (5) impian (4) ISLAM agamaku. (14) jahit menjahit (5) Jai's family vacation (1) jaikitofamily (2) jaikitoteam (2) just for FUN (19) kawan (1) kayuh itik (1) kediaman (1) kelakar (2) keluargaFAIZAL (26) keluargaku (52) kenduri kendara (12) kereta idaman (1) kerja (2) kesihatan anak (6) Lazada (1) lebiu anak-anak (3) lelong (1) lenovo (1) makan (16) mamayangbuat (2) manik (6) masak (9) masksqb (1) me (6) melaka (2) membebel (3) merepek meraban ;) (80) mimpi (2) muka (2) niece (1) nile (1) nuffnang (5) nurulJANNAHalisya (12) nurulKHAYRAsafiyyah (1) nurulQISYAdamia (67) online (2) opah (1) opishh (3) padang besar (3) parenthood (24) pelik (1) pengalaman (1) peraduan (2) photoshoot (3) pregnancy journey (14) ralat (3) ramadhan (1) raya (4) recommended! (2) resepi (2) resepi mereka (3) rezeki (1) risau (2) rumah (2) sakit (3) samsung (1) saya jual (1) semangat (3) seqybeauty (1) sesaje (80) shopping (21) SimaFairulWedding (2) skincaresqb (1) sqb (1) Stroller (1) susu (1) sweet cherry (1) syukur (25) tak suke. (4) taman tasik taiping (1) teka teki (1) teladan dan pedoman (32) teratakfaizalhasidah (2) teratakFS (1) teringin (1) theNuruls (5) tidur (2) TIPS (4) TOUCHing (4) tragedi (6) tudung (16) tutorial (1) tutorial handphone (1) tutorial printscreen (1) twins stroller (1) VCOA (4) wahai hati (1) wishes (3) zalora (2)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...