Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

i apprEciatE u!!! ;)

Wednesday, July 6, 2011

false alarm

semalam saya dilanda selsema..+ tekak pahit yang teramat (tapi still lalu makan..hehe)
and i tot it was an alarm for me to get ready for the most worst fever ever..*__*
dari pagi kay..saya dah start bersin-bersin, siap kuar hingus plak tuh..dengan mulut pahit, makan takde nikmat (tapi abes juge makanan..hakhak ;))
duk mengadu domba kat encik suami..kawan tu plak macam bese cakap "pegila klinik"
me: "taknak lah..malas"
him: "ok, makan panadol"
me: "ada ke mulut pahit suh makan benda pahit..taknak gak" takbaik lawan cakap laki kan?hehe
him: "balik ni kita gi klinik" OR "pulak dah..ikut suka la"
haha..padan muka! ok, ada OR sebab banyak kali pengaduan itu dibuat..kawan tu dah taktau nak kate ape..dia pun bukan doktor.. >__<
sudahnya tak pi gak klinik..ya, saya spesis degil..huhu
then balik saya ajak dia pi makan..dah 2hari saya malas masak..isnin aritu lagila..flat terus..balik tidur dulu baru kuar gi makan..entah hape hape
bukan nak tunjuk geng-geng tu..nak tunjuk korang set tandoori yang suami saya makan ;)
 dan inilah buktinya mulut pahit tak semestinya menjejaskan selera!!
ehem-ehem, bihun sup daging dengan teh tarik kaw satu kombinasi yang  best!!

tinggal di Penang menyebabkan tekak anda telah terbiasa dengan kedai-kedai seumpama ini  (tapi ada gak kedai yang saya tak bley terima..hehe)
balik tu plak, saya lena masa tengah tunggu suami mandi nak sembahyang manghrib..puas kawan tu kejut..tak larat gila rasa..kejap rasa badan panas macam hape dah..tapi pastu ok plak
saya kemudiannya siap masak sardin, nak makan ngan roti..isk! best!! ;)
sambil-sambil tu buat sambal kicap..konon-konon nak buat bihun sup balik nih..hope saya kuat tak flat macam hari-hari yang lepas balik keje nih..
and alhamdulillah..arini bangun sehat walafiat macam minyak afiat!! agaknya menjadilah projek bihun sup saya nanti..hehe
notes: tetibe arini ramai yang YM tanya "dah ada isi ke?"sebab saya post kat YM cenggini
mulut pahit..badan gemuk
tapi saya post ayat tu semalam, diulangi...SEMALAM
nape arini baru nak tanya? hahha
alangkah bestnya kalo betul..ALHAMDULILLAH.syukur tak terhingga..

1 comment:

Unknown said...

hehe..semoga cepat2 dpt bb

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Labels

:: sharing is caring :: (188) ~ hoBi aku ~ (6) ~ wedding ~ (1) ♥my new journey♥ (155) 1-6bulan (3) aiskrim (1) aktiviti laki bini (30) aktiviti sekeluarga (2) along n ilham (12) anak (37) aqiqah (4) artis (3) atuk (1) audit team yg best (3) baby (6) baby carrier (1) baju raya (2) bandung (3) bbcreamsqb (1) berangans (1) birthday (6) bisnesadikberadik (2) budak (5) business is business (17) carrier (1) cleansersqb (1) comel (3) contest (1) crochet (7) crosstich (1) cuti-cuti (14) dapur elektrik (1) dinner (1) DIY (2) doa (2) dryer machine (1) electrolux (2) emo xtentu pasal (#_#) (20) encik suami (11) ho (1) how i wish i can get this ^_^ (9) ibu-anak (5) impian (4) ISLAM agamaku. (14) jahit menjahit (5) Jai's family vacation (1) jaikitofamily (2) jaikitoteam (2) just for FUN (19) kawan (1) kayuh itik (1) kediaman (1) kelakar (2) keluargaFAIZAL (26) keluargaku (52) kenduri kendara (12) kereta idaman (1) kerja (2) kesihatan anak (6) Lazada (1) lebiu anak-anak (3) lelong (1) lenovo (1) makan (16) mamayangbuat (2) manik (6) masak (9) masksqb (1) me (6) melaka (2) membebel (3) merepek meraban ;) (80) mimpi (2) muka (2) niece (1) nile (1) nuffnang (5) nurulJANNAHalisya (12) nurulKHAYRAsafiyyah (1) nurulQISYAdamia (67) online (2) opah (1) opishh (3) padang besar (3) parenthood (24) pelik (1) pengalaman (1) peraduan (2) photoshoot (3) pregnancy journey (14) ralat (3) ramadhan (1) raya (4) recommended! (2) resepi (2) resepi mereka (3) rezeki (1) risau (2) rumah (2) sakit (3) samsung (1) saya jual (1) semangat (3) seqybeauty (1) sesaje (80) shopping (21) SimaFairulWedding (2) skincaresqb (1) sqb (1) Stroller (1) susu (1) sweet cherry (1) syukur (25) tak suke. (4) taman tasik taiping (1) teka teki (1) teladan dan pedoman (32) teratakfaizalhasidah (2) teratakFS (1) teringin (1) theNuruls (5) tidur (2) TIPS (4) TOUCHing (4) tragedi (6) tudung (16) tutorial (1) tutorial handphone (1) tutorial printscreen (1) twins stroller (1) VCOA (4) wahai hati (1) wishes (3) zalora (2)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...