Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

i apprEciatE u!!! ;)

Thursday, July 7, 2011

kisah BIHUN SUP dan keJAKUNan saya!!

ehem-ehem...
bihun uhuk sup ayam uhuk dah jadik la weiiiiiiiii
uhuk uhuk uhuk
hahha
itu cubaan pertama saya
balik semalam sebab badan kuat bertenaga + semangat bihun sup berkobar-kobar
maka terhasillah BIHUN SUP tersebut

saya dapat 60 out of 100!!
yenna dey!!
bunyik bangga tahap straight A dalam SPM jek!!
fine!
dah hasben bagi banyak tu, nak buat camne..huhu

tapi dia kate camni:
"sedap memang sedap..abang bagi markah 60% supaya ada improvement untuk bihun sup akan datang..
kang bagi 100% kang rasa duk macam tu jela"
sambil gelak-gelak
dia memang tak bleh diajak serius
tapi takpe.

heheh..sejuk sket hati ;)
my 1st trial..OK, presentation failed! tolak 10markah.
komen:
1) sup, kurang masin --> takpe, dapat elak darah tinggi >__<
2) bihun, ngam-ngam soi --> ehem-ehem.. (mama, your rice cooker yang canggih tu help me a lot!! tqvm)
3) sambal kicap, cukup rasa [bagi kami penggemar pedas] --> see the leg la beb!! hahha

bila dah campur semua bahan, dan makan, rasa macam manis plak
memula ingat "ok, mungkin sebab buat sambal kicap guna kicap manis cap kipas udang tuu"
then call mak... mak kata
"memang selama ni mak buat guna kicap tu le kakcik, mane penah guna kicap masin"
gulp!! 
ok, might be something wrong somewhere..but i didn't add even a bit sugar on that sambal kicap okhey!! 

**tasha, akak berkobar-kobar nak buat resepi ayam awak semalam, ingat nak perap semalam, hari ni bley masak..lupe plak gara-gara tertidur lepas sembahyang maghrib**

ye!! sepanjang minggu ni, pasti saya akan tertidur before waktu tidur..apakah??
tengah malam, setelah kecewa perak tak score any goal, Farid yang masih berusaha menipu Anna di samping Balkis yang sampai hati mencurik hasben kawan sendirik, dan juge HMC phlow kalah ngan ETX (ETX memang terer) saya pun menyediakan milo panas beserta roti bakar untuk santapan bersama suami.

*********************************

cerita pasal keJAKUNan saya!!

ceritanya begini...semalam saya JAKUN sebab 3 people were viewing my page at the same time!!
nak bukti?

nah.


bukan sekali tau..tapi dua kali [jam tidak direkod]


maksudnya, ada 3orang (including me >__<" ) yang sedang view page saya
YES!! JAKUN kan saya?

dulu kalu 2 cenggini pun dah riak bukan main..hakhak
TUHAN jadikan sesuatu tu bersebab..kalu la saya macam dak FL nih!!taktaula camne tahap keJAKUNan saya..jakun takpe..jangan RIAK sudahhh
walopun entri ni dah lama dalam blog dia, tapi orang still view..sampai 97..ko ado??hikhikhik
nah..ini menambahkan tahap keJAKUNan saya!!
page view 5,800? follower 26?-much than my expectation
ALHAMDULILLAH
alahai..dorang ni rilex jerkk..TAK KECOH pon!!

ada ke patut da dekat dua juta?? isk isk

dua puluh sembilan ribu empat ratus dua puluh tujuh?? *pengsan*

ok, ini pun menJAKUNkan saya


ini design lama blog saya..pun saya simpan gak sebab JAKUN tengok nuffnang exchange ada kuar blog sendirik..hik3
*
*
*
*
*
*
*
dan ini bisa membuatkan JAKUN saya berkuasa 4..
*
*
*
*gosok-gosok mata* *tampar-tampar muka*
HANIS ZALIKHA baca blog saya?
betul ke?
sebab ini kali kedua saya nampak macam tu kat traffic page saya nih
saya memang salu baca blog dia..dan memang suka
tapi just silent reader jerk
saya pun memang pernah buat entri pasal dia..bley check kat SINI
camne bley appear "via inibelogsaya.blogspot.com" kalo bukan owner dia yang baca ye tak?
sebab mana ada penah saya komen kat blog dia

or memang saya perasan sendirik?

takpela, itu pun dah cukup menggembirakan dan cukup mengJAKUNkan saya..hekhek!

bubuy!

taknak jakun dah.

No comments:

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Labels

:: sharing is caring :: (188) ~ hoBi aku ~ (6) ~ wedding ~ (1) ♥my new journey♥ (155) 1-6bulan (3) aiskrim (1) aktiviti laki bini (30) aktiviti sekeluarga (2) along n ilham (12) anak (37) aqiqah (4) artis (3) atuk (1) audit team yg best (3) baby (6) baby carrier (1) baju raya (2) bandung (3) bbcreamsqb (1) berangans (1) birthday (6) bisnesadikberadik (2) budak (5) business is business (17) carrier (1) cleansersqb (1) comel (3) contest (1) crochet (7) crosstich (1) cuti-cuti (14) dapur elektrik (1) dinner (1) DIY (2) doa (2) dryer machine (1) electrolux (2) emo xtentu pasal (#_#) (20) encik suami (11) ho (1) how i wish i can get this ^_^ (9) ibu-anak (5) impian (4) ISLAM agamaku. (14) jahit menjahit (5) Jai's family vacation (1) jaikitofamily (2) jaikitoteam (2) just for FUN (19) kawan (1) kayuh itik (1) kediaman (1) kelakar (2) keluargaFAIZAL (26) keluargaku (52) kenduri kendara (12) kereta idaman (1) kerja (2) kesihatan anak (6) Lazada (1) lebiu anak-anak (3) lelong (1) lenovo (1) makan (16) mamayangbuat (2) manik (6) masak (9) masksqb (1) me (6) melaka (2) membebel (3) merepek meraban ;) (80) mimpi (2) muka (2) niece (1) nile (1) nuffnang (5) nurulJANNAHalisya (12) nurulKHAYRAsafiyyah (1) nurulQISYAdamia (67) online (2) opah (1) opishh (3) padang besar (3) parenthood (24) pelik (1) pengalaman (1) peraduan (2) photoshoot (3) pregnancy journey (14) ralat (3) ramadhan (1) raya (4) recommended! (2) resepi (2) resepi mereka (3) rezeki (1) risau (2) rumah (2) sakit (3) samsung (1) saya jual (1) semangat (3) seqybeauty (1) sesaje (80) shopping (21) SimaFairulWedding (2) skincaresqb (1) sqb (1) Stroller (1) susu (1) sweet cherry (1) syukur (25) tak suke. (4) taman tasik taiping (1) teka teki (1) teladan dan pedoman (32) teratakfaizalhasidah (2) teratakFS (1) teringin (1) theNuruls (5) tidur (2) TIPS (4) TOUCHing (4) tragedi (6) tudung (16) tutorial (1) tutorial handphone (1) tutorial printscreen (1) twins stroller (1) VCOA (4) wahai hati (1) wishes (3) zalora (2)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...