Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

i apprEciatE u!!! ;)

Wednesday, September 28, 2011

gambar sekitar majlis perTUNANGan saya!! 28/11/2011 ;)

hahha!
sila gelakkan saya kerana tetibe gatai nak upload gambar di majlis pertunangan yang dah dekat setahun itu..hakhakhak.
sebenanye, saya tetiba boleh access (wah kau..tetibe plak??) fb..so dapatla curik gambar-gambar dari album mama a.k.a. kakngah ;))
saya bertunang setelah seminggu kerja di Penang..masa tu keadaan agak sengkek..
majlis saya sempoi jek..tapi cukup bermakna..ewaaahh..

1- with the one and only, my lil sis!
2- dengan 2dara..kanan saya tu sepupu saya
3- merah is Along (my 1st nephew) n kuning itu my kazen
4 &5- sila maafkan pose-pose melampau dari saya itu :p

1&2- muka yang tak bleh blah [malu tapi mahu] candid masa nak sarung cincin bersama bakal ibu mertua (masa tula..skang dah mak mertua betul dah)
3,4&5- dengan encik tunang (skang dah kepunyaan saya..hik3)

1- dari kiri; paksu, maksu (adik ayah), my beloved mummy, me and si kecik Humaira
2- dengan Syuhada n Diana (adik ipar sekarang)
3- dari kiri, anak maksu, maksu, me and makcik (pon adik ayah)
4- Ilham n Humaira selepas habis majlis..lena denganbaju kembar "i  mom"
5- bergedik dengan mama sambil dukung Ilham
6- dengan amcik si pak ustadz

kelako kan muka saya??itu adalah hasil mekap oleh mak sedara muda saya (baru 30thn so kene mentioned gak dia muda..hehe)..saya suka mekap tu kecuali tang kening..seperti semua sedia maklum, kening saya adalah spesis tebal..tapi maklong saya pi letak plak lagi eyebrow liner tuu..hukhukhuk..dah macam sin chan ;(

tapi perlu berterima kasih gak kat dia sebab tanpa dia, mungkin saya tampil dengan hanya berbedak compact n lip ice..kahkahkah..ye, saya buta mekap..harap maklum!

No comments:

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Labels

:: sharing is caring :: (188) ~ hoBi aku ~ (6) ~ wedding ~ (1) ♥my new journey♥ (155) 1-6bulan (3) aiskrim (1) aktiviti laki bini (30) aktiviti sekeluarga (2) along n ilham (12) anak (37) aqiqah (4) artis (3) atuk (1) audit team yg best (3) baby (6) baby carrier (1) baju raya (2) bandung (3) bbcreamsqb (1) berangans (1) birthday (6) bisnesadikberadik (2) budak (5) business is business (17) carrier (1) cleansersqb (1) comel (3) contest (1) crochet (7) crosstich (1) cuti-cuti (14) dapur elektrik (1) dinner (1) DIY (2) doa (2) dryer machine (1) electrolux (2) emo xtentu pasal (#_#) (20) encik suami (11) ho (1) how i wish i can get this ^_^ (9) ibu-anak (5) impian (4) ISLAM agamaku. (14) jahit menjahit (5) Jai's family vacation (1) jaikitofamily (2) jaikitoteam (2) just for FUN (19) kawan (1) kayuh itik (1) kediaman (1) kelakar (2) keluargaFAIZAL (26) keluargaku (52) kenduri kendara (12) kereta idaman (1) kerja (2) kesihatan anak (6) Lazada (1) lebiu anak-anak (3) lelong (1) lenovo (1) makan (16) mamayangbuat (2) manik (6) masak (9) masksqb (1) me (6) melaka (2) membebel (3) merepek meraban ;) (80) mimpi (2) muka (2) niece (1) nile (1) nuffnang (5) nurulJANNAHalisya (12) nurulKHAYRAsafiyyah (1) nurulQISYAdamia (67) online (2) opah (1) opishh (3) padang besar (3) parenthood (24) pelik (1) pengalaman (1) peraduan (2) photoshoot (3) pregnancy journey (14) ralat (3) ramadhan (1) raya (4) recommended! (2) resepi (2) resepi mereka (3) rezeki (1) risau (2) rumah (2) sakit (3) samsung (1) saya jual (1) semangat (3) seqybeauty (1) sesaje (80) shopping (21) SimaFairulWedding (2) skincaresqb (1) sqb (1) Stroller (1) susu (1) sweet cherry (1) syukur (25) tak suke. (4) taman tasik taiping (1) teka teki (1) teladan dan pedoman (32) teratakfaizalhasidah (2) teratakFS (1) teringin (1) theNuruls (5) tidur (2) TIPS (4) TOUCHing (4) tragedi (6) tudung (16) tutorial (1) tutorial handphone (1) tutorial printscreen (1) twins stroller (1) VCOA (4) wahai hati (1) wishes (3) zalora (2)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...