i apprEciatE u!!! ;)

Thursday, December 29, 2011

di saat kelaparan, mari kita menambahkan lagi tahap kelaparan ;)

Reactions: 
mari lihat gambar makanan dahulu

*

*

*

perghhhh..bertambah lapar!! +____________+
mari kita lihat plak sape yang memakan makanan ini??

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


ewahhhh..syoknye kau posing2 dengan makanan ye??


ok, bukan dia sorang nampaknya..

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

asyik sungguh makan :p

ok, ini sedikit gedik

hahahaha..ok, mari kita bercerita betul-betul..

sebenanye gambar-gambar ni dah lama dah..rasanya 10/12/2011
tapi lambat gila upload sini..
sekarang dah kebetulan tengah kelaparan, tertengok plak gambar prosperity set..terus rase nak upload
terliur plak  ( =_______________=" )

kitorang keluar semata-mata nak makan prosperity yang datang setahun sekali ni dan juga nak tengok Ombak Rindu..ok, shame on me..orang dah berzaman duk cerita pasai citer ni, saye baru nak terhegeh-hegeh..
oleh yang demikian, saya takmoh prebiu-prebiu citer bombastik ni (lagipun i malas uuuu!!!)
citer dia pun biasa je (i nangis sedu-sedan jek..ahak ahak)

eh, kata tengok OR kan..meh sini nak upload gambo bersama pelakon-pelakon OR


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
wahhh..kengkonon dengan pelakon real..hikhikhik

ohye, lupa nak claim awal-awal..gambar banyak sekejap macam mode sepia, kejap ok adalah disebabkan asben yang duk mengeTEST dslr beliau..baru lg kan time ni..so byk try n error..tu yg gambo i makan candid pun ada..auuuwww

tapi..ce tengok mamat ni..
orang duk excited ngan OR, dia ghairah (ayat 18sx ke??) ngan benda ni


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

eyaks..dengar tajuk pun i dun like uuu..datin ghairah??taktau pun kewujudan citer ni

baiklah..kita sudahi entry dengan aksi suami isteri..wakakakaka

*

*

*

*
hehehe

tata!!

3 comments:

Nens Collection said...

comel ekeyh!..hehe..cantik gambar dslr ni..hubby kite berkenan nikon..sy suka canon..lantak ler janji duit die..haha tp bile ntah nk dapat..insyaallah..;)

Nens Collection said...

dear lawa la pic..
teringin nk jgak kamera mcm itu..
tp konpius nikon ke canon..;P

nalsweet said...

nens..belila satu kalo dah berkenan sangat..hehe

nikon pun cantik gak..tapi yang asben kite punye ni dlsr canon 600d

awak ikut le ckp asben je..dah dia minat nikon, ikutkan aje..hehe..tapi seathu kita, nikon mahal lagi..tmbah2 part accessory dia

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Labels

:: sharing is caring :: (188) ~ hoBi aku ~ (6) ~ wedding ~ (1) ♥my new journey♥ (155) 1-6bulan (3) aiskrim (1) aktiviti laki bini (30) aktiviti sekeluarga (2) along n ilham (12) anak (37) aqiqah (4) artis (3) atuk (1) audit team yg best (3) baby (6) baby carrier (1) baju raya (2) bandung (3) bbcreamsqb (1) berangans (1) birthday (6) bisnesadikberadik (2) budak (5) business is business (17) carrier (1) cleansersqb (1) comel (3) contest (1) crochet (7) crosstich (1) cuti-cuti (14) dapur elektrik (1) dinner (1) DIY (2) doa (2) dryer machine (1) electrolux (2) emo xtentu pasal (#_#) (20) encik suami (11) ho (1) how i wish i can get this ^_^ (9) ibu-anak (5) impian (4) ISLAM agamaku. (14) jahit menjahit (5) Jai's family vacation (1) jaikitofamily (2) jaikitoteam (2) just for FUN (19) kawan (1) kayuh itik (1) kediaman (1) kelakar (2) keluargaFAIZAL (26) keluargaku (52) kenduri kendara (12) kereta idaman (1) kerja (2) kesihatan anak (6) Lazada (1) lebiu anak-anak (3) lelong (1) lenovo (1) makan (16) mamayangbuat (2) manik (6) masak (9) masksqb (1) me (6) melaka (2) membebel (3) merepek meraban ;) (80) mimpi (2) muka (2) niece (1) nile (1) nuffnang (5) nurulJANNAHalisya (12) nurulKHAYRAsafiyyah (1) nurulQISYAdamia (67) online (2) opah (1) opishh (3) padang besar (3) parenthood (24) pelik (1) pengalaman (1) peraduan (2) photoshoot (3) pregnancy journey (14) ralat (3) ramadhan (1) raya (4) recommended! (2) resepi (2) resepi mereka (3) rezeki (1) risau (2) rumah (2) sakit (3) samsung (1) saya jual (1) semangat (3) seqybeauty (1) sesaje (80) shopping (21) SimaFairulWedding (2) skincaresqb (1) sqb (1) Stroller (1) susu (1) sweet cherry (1) syukur (25) tak suke. (4) taman tasik taiping (1) teka teki (1) teladan dan pedoman (32) teratakfaizalhasidah (2) teratakFS (1) teringin (1) theNuruls (5) tidur (2) TIPS (4) TOUCHing (4) tragedi (6) tudung (16) tutorial (1) tutorial handphone (1) tutorial printscreen (1) twins stroller (1) VCOA (4) wahai hati (1) wishes (3) zalora (2)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...