Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

i apprEciatE u!!! ;)

Thursday, December 8, 2011

kenduri kahwin Yati & Faizul

sebelum layan gambar..nak citer sket

kejadian berlaku pada 3/12/2011..my kezen (yati; anak maksu) kawen..dia nikah a day before..tapi i tak dapat attend, almaklum korjee..

saya balik kampung jumaat malam, tido rumah mertua (almaklum, kitorang punye hometown sangat la dekat -tips untuk korang yang mahu berjimat..kawenlah dengan orang dekat..haha)
then pagi sabtu tu kitorang pun bergerak ke rumah maksu..

sabtu malam ahad kitorang bermalam kat rumah maksu..tapi saya sakit perut (itupun nak cerita)..mungkin sebab saya banyak pulun goreng pisang di siang hari tu..so saya kena tido rumah homestay sebelah rumah maksu..

acara malam tersebut adalah potong kek dan bukak hadiah dan layan pengantin (pompuan especially) posing-posing maut atas pelamin sambil tukar-tukar baju..adalah dalam 6-7pasang dia tukar-tukar..berdarah mata kau tengok sebab masa sendiri kawen just pakai gaun pengantin feeling Cinderella jerk (-______-")

menu hari tu adalah sangat menarik..lauk pauk memang best..ayah mertua i pun puji tauuwww..
then ada plak eskrem free, goreng pisang (yg ni my fevret), rojak (mak saya buat), dan bubur pulut hitam

oklah..meh kita layan gambar jek..gambar disajikan adalah masa siang hari 3hb tu jek..yang malam n masa majlis sambut menantu malam belum letak lagi..gambar dah overload kot..layan ni jela dulu eh..

apa rahsia awak eh adam?tak berbaju langsung pun kelihatan menggeramkan

tambah la plak dah berbaju somel begini..isk! geram!
(adam didukung oleh tokteh)
ini abang Adam, Adib namanya..
amacam?ada gaya YB tak?hehe

sengaja memenyetkan adam yang tak kesah..haha

adam dan zara..si zara kitorang panggil snow shite sebab lemah lembut gemalai..dengan putihnya..dengan nangis tak dengar bunyinyaa +______+

bergedix lagi

patutla asben cakap dia disuruh jadi deejay..mana taknya, dah dia beria duk kat kerusi deejay tu..ciss
(dj sebena adalah yang baju hitam..tapi dj yg tak best..kahkah)

wajah kesayangan hamba..isk! kerinduan banget sama kamu wahai e-am
(masa ni dia belum mandi..hahaha)
orang kaya of the day..hikhikhik
inilah maksu dan paksu (mak abah pengantin perempuan)

ini pula mak kesayangan..hugs ♥ kisses 

mamat nila yang bakal kahwin nx year (31/3/2011 kot) dan beria suruh saya hold dulu untuk deliver baby saya..apakah[?]

my kakak ipar yang muda dua tahun dari saya..hikhik
ce fokus kat muka saya..muka senyum cover sebab dalam mulut penuh goreng pisang yang best..wakaka

geng kompang yang somel..lebih-lebih lagi ketuanya yang belum sunat (opppss)
dorang ni gaklah pengompang di hari keraian saya 4/6/2011 yang lalu ;)

antara lauk-pauk pengantin

atas: mak mertua dan ayah mertua saya
bawah: mak mertua dan ayah mertua asben saya ;))

beramai-ramai
tengoklah..bukan main gembiranya asben saya bila mak ayah dia sampai..terus nak pi makan sekali..lupa bini terus :p

mujurlah saya isteri budiman, mak n ayah mertua datang terus murah hati menghidangkan rojak dan goreng pisang..haha
p/s: cuba tengok baju n tudung saya..ada 2 no untuk lucky draw..tapi dua-dua tak kena..mujur hadiah langsung tak menarik (alasan!)

gundik-gundik of the day..kahkahkah


bersuka ria bersama pengantin

pengantin lama yang menghover atas pelamin orang :p

oh!! makin hover pulak :P

ini gambar di bilik di rumah mertua, sebelum bergerak ke rumah maksu
ya, saje nak show off yang kepiah bertulais ADAM (yang dipakai Adam di gambar paling atas) itu adalah hasil kerja tangan saya [vangga] ;)

owh, saya menggedik lagi!! kali ni bersama adik yang sorang itu dan sepupu yang sama-sama memboyot (baju purple)

duk expose semua gambar tapi gambar mempelai takde plak..sangat la gonjeng bukan?ok, nah saya letak gambar pengantin plak

biasalaa..gaya pengantin haruslah sopan

owh..sungguh manja..nostalgik sungguh T_______T

ok, dah cukup sket-sket gambar pengantin..takyah banyak-banyak..haha

saya dilantik untuk menyampaikan hadiah lucky draw tahu?hakhakhak

atas: dapat tangkap aliff a.k.a. along, cepat-cepat mintak asben snap (alamak! kantoi asben yang cameraman, tu yg banyak gambar bini dia tu..wakakaka)
bawah: my adik ipar, mak, kaklong(jiran rumah lama dulu), amcik, me n adik

okla..kasik can letak gambar pengantin lagi..ni masa pengantin laki baru sampai
(gambar tak tersusun..kahkah)
atas: kami same memboyot..tapi boboi dia muda sebulan ;)
bawah: lagi pose bersama adik sambil memegang eskrem :p

atas: saje snap gambar budak pompuan pencedok lauk..
adik ipar i cakap muka budak ni macam hamster..memula saya dengar terus terkejut..hah??hamster??
tapi dia terus sambung.."ha'a..comel sangat"
ok, boleh dimaafkan ;)
bawah: taksah tak bergambar bersama salman khan..haha

another photographer of the day; mama

antara menu manarik perhatian ramai..eskrem n goreng pisang (nampak tak gambar bawah..saya duk mengunyah gor pis tersebut +______________+

ok, kita tutup entry ngan gambar yours truly..nanti korang bakar pc plak kalo tak dapat tengok i...hahahaha

ah! haku sangat hover :p












2 comments:

Unknown said...

best layan pic ni..hehe
muka adik sama je ngn die..
sepesen jek..cumel2 sume gambar..suker ;))

s h e d O t said...

haha..yeke?memang ramai orang cakap sama pun..siap ada kata macam kembar lagi tauu

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Labels

:: sharing is caring :: (188) ~ hoBi aku ~ (6) ~ wedding ~ (1) ♥my new journey♥ (155) 1-6bulan (3) aiskrim (1) aktiviti laki bini (30) aktiviti sekeluarga (2) along n ilham (12) anak (37) aqiqah (4) artis (3) atuk (1) audit team yg best (3) baby (6) baby carrier (1) baju raya (2) bandung (3) bbcreamsqb (1) berangans (1) birthday (6) bisnesadikberadik (2) budak (5) business is business (17) carrier (1) cleansersqb (1) comel (3) contest (1) crochet (7) crosstich (1) cuti-cuti (14) dapur elektrik (1) dinner (1) DIY (2) doa (2) dryer machine (1) electrolux (2) emo xtentu pasal (#_#) (20) encik suami (11) ho (1) how i wish i can get this ^_^ (9) ibu-anak (5) impian (4) ISLAM agamaku. (14) jahit menjahit (5) Jai's family vacation (1) jaikitofamily (2) jaikitoteam (2) just for FUN (19) kawan (1) kayuh itik (1) kediaman (1) kelakar (2) keluargaFAIZAL (26) keluargaku (52) kenduri kendara (12) kereta idaman (1) kerja (2) kesihatan anak (6) Lazada (1) lebiu anak-anak (3) lelong (1) lenovo (1) makan (16) mamayangbuat (2) manik (6) masak (9) masksqb (1) me (6) melaka (2) membebel (3) merepek meraban ;) (80) mimpi (2) muka (2) niece (1) nile (1) nuffnang (5) nurulJANNAHalisya (12) nurulKHAYRAsafiyyah (1) nurulQISYAdamia (67) online (2) opah (1) opishh (3) padang besar (3) parenthood (24) pelik (1) pengalaman (1) peraduan (2) photoshoot (3) pregnancy journey (14) ralat (3) ramadhan (1) raya (4) recommended! (2) resepi (2) resepi mereka (3) rezeki (1) risau (2) rumah (2) sakit (3) samsung (1) saya jual (1) semangat (3) seqybeauty (1) sesaje (80) shopping (21) SimaFairulWedding (2) skincaresqb (1) sqb (1) Stroller (1) susu (1) sweet cherry (1) syukur (25) tak suke. (4) taman tasik taiping (1) teka teki (1) teladan dan pedoman (32) teratakfaizalhasidah (2) teratakFS (1) teringin (1) theNuruls (5) tidur (2) TIPS (4) TOUCHing (4) tragedi (6) tudung (16) tutorial (1) tutorial handphone (1) tutorial printscreen (1) twins stroller (1) VCOA (4) wahai hati (1) wishes (3) zalora (2)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...